Åker klockan halv 10

Nu är både jag och Sibelle färdiga för att åka! Vi väntar bara på skjutsen som kommer klockan halv 10. Så vad passar då bättre än att blogga nu, medans jag väntar?

Idag har jag bestämt att jag ska börja hålla mig ifrån alla snusk saker, t.ex. kakor och godis, som jag stoppar i mig! Mitt första mål ska vara till valborg, tänkte försöka bli ett par kilo lättare tills dess! Sen lite träning på det så blire nog skitbra! Ska väga mig och ta midjemått osv för att se om det blir någon större skillnad. Vikt kan ju vara lite missvisande ibland, speciellt om man tränar. Det är ju inte vikten jag lägger ner mest vikt på (ha-ha) jag vill bara komma i mina jeans (!!) som det saknas ett par centimeter från att kunna knäppa! Men mer om det senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0