Trött på livet?

Svar: JA!





Och då menar jag naturligtvis att jag e trött på alla motgångar jag stöter på nu!
Tänk att allt ska vara så jävla komplicerat!
Jag har världens bästa pojkvän! Världens sötaste hund! Världens finaste familj! Världens bästa vänner!
Men det räcker tyvärr inte! För att komma någonstans här i livet måste man ha pengar! Jag hatar pengar!
Men jag har pengar! Men mina pengar har inget värde!! För jag är inte anställd någonstans! Med andra ord har jag jobb, men ingen fast inkomst och det är fanemej omöjligt att fixa va det verkar! Jag och S kommer att behöva flytta inom en snar framtid men som det ser ut nu så kan vi inte få något! Ingen hyreslägenhet iaf... Du måste nämligen ha fast inkomst och då räcker det inte med mitt vikariejobb och det suger!
Vi håller på och kikar på andra alternativ för tillfället.... men ah... fuck fuck fuck


Sjävklart är det mer komplicerat än såhär och självklart är det lite fler saker som går åt helvette! Men jag ska bespara er det! Utöver sakerna jag inte kan styra över så har jag det jävligt bra och är jävligt lycklig! Så jag har inte så mycket att gnälla på! Men tänk att vissa har det så lätt för sig på just den här fronten som skiter sig för mig, det är ju klart man blir avundsjuk! Men å andra sidan kanske det jämnar ut sig med att jag har det så lätt på alla andra fronter? Det tror jag!

Hej så länge iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0