Liten loppa kokar soppa



Igår blev de precis som planerat!
Satt framför tvn i 6 timmar och kollade alla Heroes avsnitt jag missat! Den här säsongen verkar inte lika bra som dom andra, eller det verkar lixom hända lite för mycket på en gång, men har ju bara sett sex avsnitt så det visar sig väl...

Idag är det löningsdag för mig! wiihooo :D
Så jag och S ska bl.a. ner på stan och ändra våra busskort till månadskort och grejer! Det innebär såklart att vi får åka hur mycket vi vill på kortet inom en månad! ;)
Men hur som helst...
Sen funderar jag på om vi ska fira lite genom att äta ute också, men det funderar jag som sagt bara på... Vi ska ju till Norge på fredag, så vi får se om vi lever loppan där istället eller om vi kör idag med!

Nej nu får det vara nog med skrivande för nu!

Pusshej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0