fucking jävla kuk...åmål




Har ni någonsin tänkt på hur korta armar Elin i Fucking Åmål har?
Bilden kanske inte visar så bra men...
De hade fan inte jag förns Simon påpekade det!
Vi såg filmen för ett par veckor sedan och de va skitkul eftersom jag inte sett den på kanske 5-6 år innan dess!
Men efter att Simon påpekade det där med armarna kunde jag inte tänka på något annat! Typiskt mig!!
Jag vet iaf att när jag var typ 9-10 år (när filmen kom) så såg Elin perfekt ut i mina ögon! Jag ville se ut precis som henne i slutet av 90-talet och det var jag inte ensam om!
Men det jag ville komma fram till med det här inlägget egentligen var väl att jag helt och hållet missat att hon är både hjulbent och har extremt korta armar (inget fel med det) men hon har ju tidigare varit s.k. perfekt i mina ögon, så jag är fortfarande helt förvånad att jag inte sett det själv!?
I guess nobody is perfect! Men till alla blinda 90talsElin-älskare, ta er en titt på filmen igen så får ni se vad jag menar! Sjukt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0