Höst is in the air


Hej! Nu har jag landat!

Helgen såg ut ungefär såhär:
Hela fredagen spenderade vi i bilen mot Norge. När vi kom fram till S faster var klockan ungefär 1 på natten, så vi gick och la oss direkt typ.
När vi sedan vaknade på lördagen så åkte vi tillbaka till Sverige, men självklart bara till ett köpcenter som ligger ungefär en halvtimme från där vi bodde i Norge. När vi kom tillbaka från köpcentret var det bara att göra sig i ordning för kalas! Kalaset var trevligt och födelsedags"barnet" kommer nog sent att glömma sin 80års dag! De fanns hur mycket mat och fika som helst och alla hade det jätte trevligt! Kalaset höll på till 11 tiden på kvällen tror jag, höll inte så jätte stor koll...
Efter kalaset var de iaf läggdags igen och dan efter åkte vi och kikade på fästningen i Hallden (definitivt en sevärdighet!) sen åt vi underbart goda rester från kalasbuffén innan det var dags för resan hem! Resan tar ju ca 6-7 timmar så vi såg ett par filmer i bilen och stannade ett par gånger för att köpa godis och snabbmat. Men helgen var iaf mysig och mest inriktad på 80års kalaset!
De togs en del bilder under helgen så jag kommer väl att ladda upp dom senare idag eller imorgon...


Idag har jag iaf tagit en sväng på stan innan jag hämtade tillbaka hunden! Hittade lite kläder att växa i och det var syftet med shopingrundan också! Vid sextiden är det visning på en lägenhet som jag och S är lite smått intresserade av. Så den ska vi iväg och kika på!


Nu har jag nog inte så mycket mer på hjärtat! Men eftersom jag älskar hösten (älskar iof alla årstider) så lägger jag upp en höstbild idag!

Tjingeling!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0