ZZzzZZ


Shit va trött jag är!
Fast jag inte varit en arbetande kvinna och behövt gå upp klockan halv 5 på ca 3 veckor nu, kan jag inte sova om nätterna. Lågt järn har jag också, ska köpa järntabletter tror jag, blev iaf rekomenderad att göra det igår...
Förövrigt är jag väldigt lycklig åt att allt går så bra just nu, på i stort sätt alla fronter!
Shirin kom ju hit igår och det va skit najs! Vi käkade på kebabhouse som vanligt, det slutar alltid där när det gäller oss! Det är inte ens någon ide att försöka tänka ut något annat matställe!

Jag kommer verkligen inte på något trevligt att skriva, så jag skyller det på sömnbrist!
Vi får se om jag är roligare senare idag. Det är ju fredag, så bara jag får piggna till ska allt nog bli på topp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0