Vänskapsband


Idag har jag varit hos mormor i stort sett hela dagen!
Mamma & co kom hit, eftersom dom blivit lovade mormors koldolmar...
Då tänkte jag och Simon att vi också kan åka dit och äta samtidigt som vi träffar dom, två flugor i en smäll lixom!
Efter koldolmarna och en hel del prat blev det mormors vaniljbullar samtidigt som jag lärde ut både Simon och lillesyster hur man gör "vänskapsband". Simon blev snabbt haj på hur det skulle göras och fick till två skitsnygga armband! Lillesyster gick det sisådär för...
För dom som inte vet vad vänskapsband är så tänkte jag berätta det genom att visa en bild på ett av dom Simon gjorde!
När vi suttit och pysslat en stund blev det dags för alla att åka hem men jag och Simon valde att stanna kvar.
Vi har köpt godis, (jag har) ätit kebab med ris och tittat på körslaget!
Imorgon är det FF i stort sett hela dagen i årsta, Simons vän Pablo kommer bl.a. på besök, så vi ska nog hänga där hela morgondagen!



hmmm... jag ska ge er en hård nöt att knäcka!
Vart kan Simon tänkas komma ifrån?



God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0