Uttråkad


SHIT

va tråkigt jag har!
Simon stack till jobbet vid 12 och sen dess har jag bara nördat mig framför datorn!
Ligger här och är både kissnödig och hungrig men ändå känner jag inte för att göra något åt de!
Nej, jag ska såklart ligga kvar vid datorn och nörda mig. Och inte har jag något vettigt att skriva heller...
När Simon kommer hem så ska vi ju på kräftskiva hos hans bror men tills dess har jag ingen aning om vad jag ska göra!
När man har fullt upp hela tiden kommer man på en massa saker man ska göra när man blir ledig, när man är ledig kommer man inte på någonting! Så jävla typiskt! Tragiskt!

Det jag har sysslat med sen Simon drog är väl mest tittat på gamla bilder, och det tar lite tid för det finns en hel del. Sen har jag lekt lite i photoshop men det blev bara en enda smet av alltihop så det sparade jag inte ens!
Men jag hittade iaf en bild från vår studentskiva förra året och jag är fortfarande lika stolt över min dräkt som jag gjort heeeelt själv! Vem jag är utklädd till tänker jag inte ens skriva, det tycker jag är ganska uppenbart. Detsamma gäller Yssapyssa, ni ser nog vem hon är också!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0