Torsdag


Imorgon är det fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Idag fick jag ta hand om alla skärp,
"galgade" också herrkläder... det var ashärligt där! I love it!
Jag har ju sagt att man alltid fyndar där... idag hittade jag as heta grejer till Simons lillesyster(!) i form av några skärp, en tröja och en väst. 

Har precis kommit hem och ätit. Tänkte chilla framför tvn resten av kvällen,
typ titta på Singing Bee, inspelade avsnitt av Heroes o.s.v...
Imorgon rullar ju kulorna in (som sagt) så jag kommer att tillbringa första delen av dagen i Gränby Centrum!
Skriver så värdelöst nu, känner mig lixom tom! Har inte riktigt något roligt att dela med mig av... imorgon köper jag järntabletter(!) får se om det sätter mer fart på hjärnan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0