This is it


Det var en underbar dag igår tillsammans med Ullis!
Ullis är en sån tjej som alltid har kameran med sig och hon har typ tusentals bilder från flera år tillbaka...
Igår bestämde vi att hon ska lägga in tusentals bilder på ett usb till mig som jag sen får innan hon drar till Australien (hon drar första November) och stannar där ett halvår!! Det är lätt värt att skriva om, eftersom jag är tjejen som aldrig har med mig kamera och därför aldrig har bilder från najsa tillfällen!


Jag har väl redan gjort klart för er att jag gillar Michael Jackson...
IDAG: This is it klockan 4 med Simon älskling och Shirin baby. Jag och Simon har plats 206 & 207... Shirin bokade igår och fick plats 211. Hon hade tänkt fråga dom tre personer som sitter emellan oss om dom kan tänka sig att flytta ett steg, "hoppas inte" de är några bitterfittor! Isf lär ju Shirin känna sig något mobbad. HAHA



Kommentarer
Postat av: Isabelle

fin blogg<3

2009-10-28 @ 10:34:50
URL: http://sotttnos.blogg.se/
Postat av: Ida-Susann og Karoline

jattefin blogg :DDD

2009-10-28 @ 11:38:45
URL: http://idakaro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0