Smygreklam?


Just nu sitter jag i tryckeriet.
För er som inte vet så har min pojkvän ett eget tryckeri...
Han har fått ett jobb på lite över 300 tröjor, så nu står han och trycker för fullt!
Själv sitter jag och väntar på att få veta vilka som går vidare och åker ut ur idol, men det är ju 15 min kvar så...
Jag kan visa lite snabbt vad Simon åstadkommer i sitt tryckeri, vi båda är ju utbildade tryckare (det var så vi träffades).

Han har både ett eget märke (Sola Gratia, www.sola-gratia.se) och ett företag som trycker efter folks beställning till ett billigt pris helt enkelt! Adfero Media (www.adfero-media.se) heter det och det arbetar han med nu!

Den har loggan började han med att skissa upp och sen scannade han in skissen i datorn och fortsatte där...
Det är en logga som (www.cellokattens.dinstudio.se) beställt!





En av tröjorna från Sola Gratia, Jesus i 8-bitar.


Jag är riktigt stolt över honom! Precis som om jag vore hans mor haha, för han ritar och redigerar och allt själv! Allt från början till slut! Så har du något som du vill få tryckt eller liknande? Tveka inte! Fråga! :)


Nej nu börjar Idol! Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0