"så mmmmmm!"



Simon e snygg ♥

Den 1a november "läggs Simon in" eller vad man ska kalla det?
Han kom med på den där medicinska undersökningen som jag skrev om förut!
FAN va bra de e(!!) men SHIT vad jag kommer att sakna honom!!
Speciellt när jag kommer få ta hand om flytten själv! Eller asså inredningen typ.
22 dagar... men som tur e så får han ta emot besökare ibland... och som tur e så har jag Shirin ♥


"Wow såg dig på facebook .... nu undrar jag om jag kan få din msn....du är så mmmmmm!"

Sen jag ändrade status på fejjan till förlovad har jag faktiskt inte fått några beundrarmail...förns idag.
HAHAHAHAHAHAHAHA! (Killen hade flickvän också... söt!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad läggs han in för?

2009-10-27 @ 18:12:01
Postat av: Therese

Han kommer testa antideprissiva...

2009-10-28 @ 09:51:18
URL: http://tlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0