Ja såg de snöa!


Idag när jag kikade ut genom fönstren i butiken så snöade det!!!?
Det smälte iof bort direkt när det snudda vid marken men ändå, första snön har redan kommit! Tur att jag tog vinterjackan idag...

Det var as härligt på Helping hand idag, precis som vanligt! Idag fick jag i uppgift att "lappa" dom barnkläder som inte blivit sålda på ett tag med 10krs lappar! När dom var färdiglappade hamnade dom i 10krs lådan... Man kan hitta så sjukt söta kläder!! Vissa är t.o.m. oanvända! Sen kan man självklart hitta sjukt fula grejer också, men de finns vissa som köper de också...

Simons mor håller på att steka pannkakor nu... mums mums!
Efter vi ätit ska jag nog försöka få med mig Simon o titta på några Heroes avsnitt! Är sjukt sugen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0