HELG!


Älskar helg! Fast jag varit ledig x antal vardagar nu så finns det ingenting så härligt som HELG!...
Gårdagen blev lyckad! Det var väldigt trevligt och mysigt! Jag älskar att Jon åkte ur idol.
Tyvärr så fick både jag och min hund i oss någonting som satte fart på magen, men låt mig säga att det var värre för hunden än för mig!

Idag blir det en lugn dag! Vädret är ju ganska dimmigt, grått, blött och trist så jag längtar redan tills kvällen, då det blir mörkt, frostigt och kyligt. Då ska jag ta en rejäl promenad med hunden!
Simon står ute i tryckeriet och trycker tröjor för fulla muggar, jag tänkte gå ut och hjälpa honom snart!

Mmm, att blogga är ju skönt, fast du inte har något vettigt att skriva så är det ändå skönt att ha skrivit något...
Me like




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0