Fullspäckat schema


Den här tapeten tror jag och Simon blir asbra som fondvägg i vardagsrummet till våra grå soffor. Så vi köpte den igår. Vi köpte också 20l vit färg för att fräscha upp resterande väggar och rum.


Det är väldigt mycket att ordna nu innan Simon "åker in/läggs in/drar in?" whatever...
Vi har packat i stort sätt allt men har fortfarande en hel del kvar att ordna! Idag är det bio och imorgon har jag tid hos duskullealltbragärnaviljaveta och Simon hos Quintiles, så hela den förmiddagen är borta! På fredag bär det av mot enköping för att ta farväl av Ullis på Vita Elefanten samt fira Simon med min familj. På lördag fyller Simon år och det är 22 års kalas i årsta hela dagen och på söndag läggs han in...
Någonstans här ska vi klämma in allt som ska göras! Det ser antagligen lättare ut än vad det är... därför måste jag tillägga att Simon har ett företag att sköta på samma gång.
Tight schema


På måndag ska Simons syster iaf ta sig ann alla väggar! Det är lite spännande och se hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0