Fakta! (enligt mig)


Heath Ledger
är den bästa skådespelaren någonsin!
Michael Nyqvist är den bästa svenska skådespelaren
Tommy Körberg har Sveriges bästa manliga sångröst
Helen sjöholm har Sveriges bästa kvinliga sångröst
Så som i himmelen är Sveriges bästa film hittills!
Michael Jackson är kung
Buffy the vampire slayer är serien som har allt!

Snart avlider jag av svält, så jag tänkte gå in och äta. Men jag kommer faktiskt att fylla på listan allt eftersom...


Helen Sjöholm (Så som i himmelen) - Gabriellas sång


När jag hör den här låten känner jag livet i mig,
jag minst sagt ryser!

 

 


Kommentarer
Postat av: M I R A B E L L E

ååh jag äslkar filmen , och låten !

2009-10-27 @ 21:54:25
URL: http://mmirabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0