Fairy Dust and Happy Thoughts, please


Idag fick jag reda på en sak som gjorde mig riktigt glad! Vad det var för något är nog lite tidigt att berätta än,
vill inte riskera att skriva ut det före henne, om jag inte får asså!


Nu har jag köpt mina järntabletter + lite till! Så nu ska vi se om jag kan bli nå piggare!
Åkte med mormor och Simon till Jula, Ikea och Gränby centrum. Det var mysigt!
Ungefär lika mysigt som ljudet av regnet som faller mot taket just nu, och det är mysigt!

Vi blev borta i affärer ett bra tag, åkte på förmiddagen och kom hem ganska sent på eftermiddagen.
Har tittat på några Heroes avsnitt (nu är det inte många kvar!) och Idol (Calle är inte min favorit längre, han är inte som jag trodde. Jag håller mest på Reza för hon är en talang!).
Sen har jag inte gjort så mycket mer. Önskade att kvällen kunde slutat lyckligare än vad den gjorde iaf, för tillfället är jag lite låg och negativ. Men jag vaknar väl förhoppningsvis på rätt sida imorgon och då kanske jag smält allt som gnager i huvudet just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0