Du anar inte!


Hej! Får be om ursäkt för dålig uppdatering!


Innan jag gick in på bloggen, kikade jag i mailen för att se om den dryga traderakvinnan (som jag just valt att kalla henne) svarat på mitt mail.
Det är nämligen så att jag förut bjöd på svarta Cocacola glas (ni vet dom som man nyligen fick med en plus meny på Mcdonalds). Jag blev galet kär i dom svarta men missade såklart den veckan, så jag tog saken i egna händer... Men iaf!
Jag vann auktionen och betalade för både glasen och frakten. Hon skickade glasen och allt verkade tipp topp tills jag glömmer att hämta ut dom! Jag hade nämligen för mig att saker kan ligga inne i 30 dagar på lagret innan dom skickas tillbaka, så jag kände ingen som helst stress. Men så var det inte! Dom har ändrat det till 14 dagar nu, vilket jag kan förstå eftersom lagret antagligen blir smockfullt av kvarliggande prylar annars. Men som sagt, glasen skickades tillbaka till dryga traderakvinnan som nu verkar tycka att jag lurat henne(?)!
Jag gjorde klart för henne hur det låg till och har nu betalat frakten igen för att hon ska skicka dom och hon bara gnäller och gnäller "man kan inte behandla säljare hur som helst blablabla" "du har tur att de va just mig du köpte av blablabla" "skriver allt de här för din egen skull så du lär dig blablabla"
Asså ärligt, ska jag skratta eller gråta?
Jag skriver till henne att jag förstår om hon tycker att det blev struligt, men jag har ju fortfarande inte lurat henne?! Gjorde ju rätt för mig som betalade allt direkt. Sen om hon får behålla glasen jag betalat för och kan sälja dom igen ska hon väl fan bara tacka för? haha
Hon verkar vara trött på livet iaf... hoppas hon skickar glasen nu så jag blir av med henne någon jävla gång!


Jag och Simon var till faster och måttade hennes lägenhet idag. Hon har nämligen en exakt likadan som vi ska flytta in i! Men självklart ska vi tappa bort papperet med måtten under en hundpromenad!! Så det var ju verkligen till stor hjälp not! Är hemma hos mormor nu medans Simon jobbar, sen hur det blir ikväll om jag åker till Årsta eller inte, det vet jag inte nu. Men nu skriker magen efter mat! Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0