"I was a veteran, before I was a teenager"

Shit så sjukt bra det var!!
Och vad dom satsade!
Personalen på SF hade klätt sig lite Wanna-be Michael Jackson och sen var det amatördansare som dansade framför duken innan själva filmen började!
Det enda sorgliga var att man verkligen insåg att närmare Michael Jackson än sådär kommer man inte...
När jag säger sorgligt menar jag verkligen sorgligt! (...jag fick en liten klump i halsen under bion)
Jag har alltid trott att jag skulle på en konsert med honom någon dag när han spelar i ett land tillräckligt nära! Det har lixom aldrig varit en fråga om saken eftersom mina föräldrar var på hans konsert sist han spelade i Sverige...
Men saker går ju inte alltid som planerat...tyvärr!!!!

Ni kanske undrar hur det gick för Shirin?
Det var unga killar som satt mellan oss och dom gick med på att flytta ett steg allihop, så det var inga problem!


Hur svårt som helst att välja vilken låt man vill lägga upp nu, eftersom jag tycker 99,9% av hans mästerverk är asbra! Men eftersom jag blir speechless av hans musik kanske den låten passar asbra? Lyssna och njut!


Michael Jackson - Speechless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0