jag kommer drömma om svampar


Lågt järn?
Tro mig, det märks!

Jag är sjukt trött hela dagarna och inte förns på fredag kan jag köpa dom järntabletterna jag blev rekomenderad.
Första gången hon kollade var det inga som helst problem, jag skulle fortsätta äta som vanligt och behövde inte alls ändra på någonting...
Jag hade då 130
Man ska ha över 120
Nu har jag 106


klipp klipp klipp
8x -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --


Hela gårdagen satt vi och rensade svamp och trotts det har vi lite kvar...suck. Men vi lär ju fylla frysen med kantareller så det räcker till nästa år, och då är det helt plötsligt värt det!

Jag och Simon diskuterade hur vi skulle fira jul i år. Ni kanske tycker att det låter lite tidigt? Men jag är en planerad tjej! Oftast iaf...
Vi kom fram till att vi ska göra ungefär såhär:


23e
Fira hos pappa med den sidan av släkten hela dan
Senare på kvällen åker vi till Enköping

24e
Fira i Enköping med mamma + familj hela dagen
Senare på kvällen åker vi till årsta och firar med Simons familj
(mamma firar mest på dagen och Simons mamma firar mest på kvällen, perfect!)

25e
Åka tillbaka till Enköping och fira med Håkans (mammas man) släkt.

Just nu kändes det iaf som den bästa lösningen! Men vi har ganska god tid på oss att ändra fram och tillbaka och det är ju skönt...



8x -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
klipp klipp klipp


Kommentarer
Postat av: Shirin

du behöver Hjärntabletter!!!! HJÄRN!!

2009-10-12 @ 20:05:50
URL: http://sheroo.blogg.se/
Postat av: Therese

Hahaha

2009-10-13 @ 07:46:49
URL: http://tlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0