Studenttips?

Jag var så fräsch och fin på studenten! Jag visste långt innan hur jag ville se ut och efter mycket spring i tusentals affärer fick jag till det! Jag får så härliga minnen när jag tittar på bilderna, kan ha att göra med hur jag känner mig just nu också iof... som en trött, blek och seg uppblåst ballong! Självklart finns det orsaker till att jag känner mig så (hehe), men jag har deffinitivt ett mål inför sommaren... att känna mig lika sund och lycklig som sommaren jag tog studenten! Ett väldigt bra mål enligt mig själv...

Det som var mitt mål med student-outfitten btw.. var att jag skulle se ut som en typisk tidlös stilren student. Vill kunna kolla tillbaka på fottona tillsammans med mina barn när jag blir äldre utan att själv tänka eller höra dom säga "Vad fan hade du på dig?!?!". Vet ju själv att jag känner så många gånger när jag tittar på mammas och pappas bilder från när dom var unga. haha! Personligen tycker jag att många gör sånna missar, satsar lite för mycket åt helt fel håll. Det är faktiskt inte så lätt att få till det väldigt enkelt... men men. Smaken är som baken!



















En bild på vårt lilla flak får avsluta hela kalaset!
Det ska stå TT3 (Tryckteknik 3) men någon råkade vända trean åt fel håll haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0