Smygtitt

Nu målas det för fullt i lägenheten!
Den här veckan kommer nog gå fort, det är ju mycket som ska ordnas!

Jag orkar knappt vänta tills väggarna är klara och det är dags att ta in möblerna!
Shirin ska inviga lägenheten tillsammans med mig i helgen så tills dess ska vi fått allt klart! hihihi
Jag kommer lätt att ta bilder när det börjar likna något. Tog faktiskt bilder idag också men det var på saker som jag vägrar betala för när vi flyttar ut! haha. Med andra ord är det inte så charmiga bilder... jag ska ge ett exempel.







Ett jack i väggen precis bredvid badrumsspegeln


Jag försökte faktiskt ta bilder som visar hur lägenheten ser ut också men det tyckte jag var ganska svårt. Ett helt rum kommer ju lixom inte med på bild hur jag än vrider och vänder på kameran så det får helt enkelt bli ett litet smakprov bara tills allt är klart! Det är ju ändå roligare att se det färdiga resultatet sen!



Färgen på vårt badrumsgolv, hemskt men härligt!


Utsikten från vårt sovrum


Smygtitt in i vårt lilla lilla kök (från vardagsrummet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0