Love is life, And if you miss love, You miss life.


I fredags:

Kom mamma på kvällen med mina saker från Enköping. Shirin överraskade mig genom att stå utanför min port redan tidigt på förmiddagen!
Nästan all packning åkte ner i förrådet eftersom vi inte har hyllor än... så innan vi skaffat hyllor kan vi inte få det mer klart. Jag kan glädja mig åt att köket numera är komplett iaf.

I Lördags:
Jag och Shirin äter buffé på Dragon Palace, Inte gott!
Vi hälsar på Simon en snabbis och drar sen hem och myser lite framför tvn med Chips och nötter. Filmen vi tittade på var Män som hatar kvinnor eftersom Shirin inte sett den... den e grym.
Efter mycket prat somnar vi till halv 3-3.

Idag:
Vi gör oss iordning till strax efter 10, lämnar min hund till faster och åker sedan och hälsar på Simon.
Dagens mat åt vi på Jalla!, skitdålig service och verkligen för mycket ost på pizzorna!
Shirin lämnade Uppsala efter att vi ätit och jag stack tillbaka till Simon, sen stannade jag där till strax innan 8.
Nu är jag hos mormor ♥


Jag och Shirin har under helgen varit på varann som katt och råtta, av någon anledning har jag ändå njutit av sällskapet.. Tycker alltid att det är lika skönt att hänga med henne, trotts att hon vet precis vilka knappar hon ska trycka på för att göra mig galen!! Men vi har alltid mycket att prata om och mycket att skratta åt! Så helgen har trotts allt varit as härlig för att hon va här! ♥ KÄRLEK!


Att träffa Simon en hel dag satt inte heller fel!! En negativ sak är såklart att jag just nu saknar honom jätte mycket!! Men så känner jag antagligen för att jag ska till Enköping en vecka nu också, och vet att jag inte kommer kunna träffa honom!! Men det är bra att känna saknad så man nästan spricker ibland! För just nu påminner jag ju bara mig själv om hur mycket jag älskar honom och vad han betyder för mig! ♥ KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: emilie

jag tål inte kinamat längre, bara jag tänker på det måste jag spy. btw, vart är simon ?

2009-11-10 @ 19:56:46
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0