Lycklig, Lyckligare och så jag.. Lyckligast!

Idag har jag och Simon:
*Handlat 4 kg köttfärs (som vi ska göra köttbullar och biffar av och sedan frysa in)
*Handlat 2,5 kg skinka (som vi ska tillaga och frysa in)
yada yada yada
det kanske blir lättare om jag lägger upp det såhär..

Idag har jag och Simon:
Handlat.

Vi har precis tittat på Halv 8 hos mig och ska nu bege oss mot Willys och handla det vi glömde handla tidigare idag haha. När vi kommer hem ska jag damsuga och Simon ska börja ordna med köttbullar och biffar... Vi ska betala in hyran idag också... och hemförsäkringen!

Imorgon där emot, ska vi bege oss mot Jysk! Vi såg nämligen lite saker som var intressanta där när vi tittade igenom mormors reklam!
Just jah!
Att göra så fårt som möjligt: Tabort "Ingen reklam tack!" skylten från vår dörr!!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: emilie

har du damsugit idag ? haha

2009-11-27 @ 21:38:26
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0