Jag är snuvig

Idag fick jag för mig att fixa och trixa med naglarna... så nu är mina naglar lila.
Hittade nämligen ett nagellack jag inte ens provat (se bilden), och jag köpte det i somras! Det blir så när man har sina saker utspridda på olika ställen! ÄNTLIGEN får jag och Simon ett eget ställe att samla alla våra saker på! Vi har ju levt som luffare ända sen vi blev tillsammans! Vi har pendlat mellan Enköping och Uppsala, Årsta och Gottsunda, usch!
Alla dessa hemska väskor vi har konkat på fram och tillbaka... hemskt.
Men imorgon!! Imorgon klockan 12 ska jag hämta nycklarna! Vilken befrielse!

Efter att ha pratat ett antal gånger med Simon i telefon så oroar jag mig iaf inte för att han har tråkigt där inne! Han har tydligen en trevlig rumskamrat, massa filmer att titta på, tv-spel att spela och internet. Han beskrev det som kul när jag frågade hur det var där inne... så dom närmsta dagarna mår han nog toppen! Han har garanterat roligare än mig iaf, när jag har tid för allt blir jag bara uttråkad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0