Jag minst sagt älskar dig

Nu har Simon åkt och vi kommer inte att sova tillsammans på 22 dagar!
Den tiden vi inte kan vara tillsammans kommer jag bara att ta var dag som den kommer och se till att fördriva tiden så  att dagarna går så fort som möjligt! Sen ska jag försöka få allt klart i lägenheten också.
Det jag har bestämt hittills är att första veckan koncentrerar jag mig mest på lägenheten och andra veckan är jag i Enköping och försöker träffa så många nära och kära som möjligt!
Sista veckan vet jag inte...



Om det var så att det spelades en låt i kroppen varje gång man kände något,
skulle den här låten spelas i mig varje gång jag tänker på Simon...


Joe Hisaishi (Kikujiro) - Summer
(Kikujiro är en sjukt mysig film!)




Kommentarer
Postat av: Simon

den är bäst <3

2009-11-01 @ 23:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0