I ♥


Igår
vart en bra dag!
Jag beställde en ny hundsele till Debbie som jag fick designa själv typ. Den blir klar om 2-3 veckor. Jag stack hem till Sanna där Amanda och Yssa också väntade. (Lite senare kom även Yssas Viktor) Vi kalasade till en början lite för Yssa som nyss fyllt 20. Det vi gjorde dom övriga typ 6 timmarna var det vi alltid gör.. flamsa! Men att flamsa i vårt fall är inget negativt.. de e coolt!

Idag ska jag dra hem till Shirin!
Hennes mor lagar kefta & ris till min ära! ♥
Planen var att jag skulle sova där, men det kanske inte blir så..
Min mamma är nämligen rädd att Debbie ska gnälla hela natten om jag inte sover här, så jag kanske nöjer mig med att stanna hos Shirin tills sent.. We'll see..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0