Fullt ös


Idag har jag:

*Packat upp mer i lägenheten
*Handlat saker till lägenheten

De känns så värdelöst att handla besticklådor, soptunnor att ha under diskbänken och gardinstänger osv...
Jag tar alltid förgivet att sånt hänger med? haha
Idag fick vi iaf helt ny kyl och frys! Känns aaas fräscht!
Imorgon ska vi få vårt förråd...

Imorgon kommer Shirin och stannar över helgen, vi tänkte ha lite myspys i lägenheten.
Mamma kommer med sista lasset imorgon också. Grejerna i det lasset är bara mitt och det kommer bli som julafton imorgon när jag öppnar alla kartonger för jag minns knappt vad jag har i dom. Jag tror bland annat att jag har en massa skojiga fotton... spännande.



Kommentarer
Postat av: Shirin

spännande..

2009-11-05 @ 23:17:39
URL: http://sheroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0