Brum och skrik

Det är inte ofta jag tycker att fredagar är tråkiga, det är ju en av mina favoritdagar egentligen...
Men idag tar jag hand om både hunden, lillebror Elias och mormors skrikande fågel! Elias sitter och tittar på Brum med ganska hög volym för att kunna överrösta fågeln som skriker... Det saknas bara att Debbie ska börja gnälla. Känns som jag är med i nån jävla tragedikomedi här hemma. Så av den anledningen kan jag säga att den här fredagen inte verkar ha så mycket att erbjuda... Men jag kommer att lägga ner min vikt på söndagen istället. Då har jag tänkt att jag och Simon ska äta gott och mysa framför tvn samtidigt som vi njuter av att vara tillsammans igen. Jag hade tänkt att vi ska titta på Twilight och uppfriska minnet lite, för att sen kunna gå på New Moon någon dag i början av veckan.
Kvällens höjdpunkt får bli Idol, trott eller ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0