Ännu en lugn dag idag..


Men för morgondagen har jag faktiskt, tro det eller ej, lite planer!
På förmiddagen ville mamma visa mig en butik med jättefina hundsaker.. Hon känner ägaren, som heter Birgit, och hon syr tydligen allt själv. Så man kan beställa i stort sett vad som helst och sen få det uppsytt efter sin hund. Jag vill faktiskt ha ett halsband med en rosett på, typ röd till jul och kanske en glittrig till nyår osv.. så det ska bli kul o se vad hon har att erbjuda!
På eftermiddagen har jag bestämt träff med Sanna, Yssa och Amanda hemma hos Sanna. Vad vi ska göra vet jag faktiskt inte, men det blir nog någonting heeeeel galet!!! ...som att titta på film eller nåt. Kanske snacka minnen.. who knows? Vi har iaf inte hängt på evigheter, så det ser jag fram emot! 



Sanna, Amanda, jag & Yssa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0