Usch va trött jag blir!

Jag kommer antagligen ha den mest vardagliga outfiten i hela världen idag! Jag gav kroppen en sista chans igår att trycka i sig i en fin klänning, men de går inte! Eller går och går.. det ser förjävligt ut! Sen skulle det kännas förjävligt om jag väl hittat någon också eftersom jag bara kommer kunna ha den i två veckor... Livet är verkligen hårt ibland.
För att vara helt ärlig mot mig själv och mot er så bryr jag mig faktiskt inte så jättemycket om att jag kommer se lite vardagligare ut än dom flesta... jag skulle vilja påstå att det finns en viss anledning, men självklart hade det varit roligare att känna sig nyårsfin!

Planerna för ikväll är iaf att Emilie och Pablo kommer hit på mat (Emilie är redan påväg) och senare så bär det antagligen av mot slottet för att titta på raketer. Men av erfarenhet kan jag säga att nyår sällan slutar upp som planerat, så vi får helt enkelt se vart de bär av!

Tack och hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0