Underbart

Hej kära dagbok!
Idag vaknade jag ganska sent, klockan 10.30 rättare sagt. Det jag gjort hittills är inte mycket, handlat och lagat samt ätit mat. Det största projektet idag är IKEA. Vi ska åka dit med Simons mamma och leta taklampa till vardagsrummet, ett par lila soffkuddar och en tandborstmugg. Det är iaf vad vi har planerat...
Min farbror har varit inneboende hos oss sedan den 23e och åker tyvärr tillbaka till skellefteå imorgonbitti, så ikväll ska vi försöka få till ett najs avsked för honom! Lillebror kommer hit och sover också, lillebror Marcus. Han är nog här vilken minut som helst med tanke på att han ringde nyss och frågade vart dom skulle parkera... så nu är det bäst att jag slutar! Ciao


Kommentarer
Postat av: emilie

jag va också på IKEA idag ;)

2009-12-27 @ 17:55:55
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0