Planer för helgen

Imorgon kommer min lillesyster, Elaine, för att sova hos oss hela helgen! Det ska bli mysigt!
Så ikväll ska jag:
damsuga
skura

Imorgon kommer även Christer, Simons storebror, och hälsar på. Han ville baka en massa juligt!
Jag ska göra det enkelt och sammanfatta våra planer som vi har hittills inför helgen...

Fredag
Hämta lillesyster vid busstation och springa raka vägen till vaksalatorg för att åka skridskor.
Julbaka med Christer hemma hos oss.

Lördag
Ta med lillesyster till Gottsunda centrum (Någon special dag).
Steka pannkakor och äta med grädde och blåbärssylt, precis som Elaine önskade.

Söndag
Tvätta från klockan 07.30.
Äta Vdolký hemma hos gammelmormor
Julbaka hemma hos gammelmormor tillsammans med lillesyster, Simon och faster.

Vad vi gör där emellan är helt enkelt de vi känner för! Smart plan va? Asbra

Vdolký
En av mina Tjeckiska favoriter!
Serveras med creme fraiche och valfri sylt.
mums mums

Kommentarer
Postat av: emilie

skaffa internettttttt

2009-12-10 @ 16:00:21
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0