Juletid

Det har hänt ganska mycket i lägenheten, den börjar bli riktigt mysig och hemmatrevlig!

Det vi har kvar att ordna är:

Lacka vårt matbord + stolar (De ska bli svart)
..detsamma gäller skohyllan

Vi ska köpa två byråer som matchar den nya tv-möbeln och soffbordet

Titta på mattor

Köpa massa mysiga kuddar till soffan

Kommer väl inte på mer nu direkt...

I lördags var jag iaf hemma hos Emilie och vi firade hennes 20 års dag. Riktigt mysigt var det och aaas god mat hade hon gjort! Dan efter kom hon hem till oss och vi drack julglögg, åt pepparkakor och bara firade in första advent, mysigt! Igår julpyntade jag klart hemma och Emilie kom lite senare, efter mycket prat slutade kvällen med Flickan som lekte med elden Asbra!

Idag ska Simon titta runt på våra olika alternativ när det gäller internet.. Så fort vi bestämt oss för vilka vi vill ha så ska vi väl skaffa de.. Tills dess får ni väl överleva heheheh

Fan jag skulle kunna skriva mer! Men känner mig tom på ord så de här får väl duga tills vidare..
Jag är iaf riktigt lycklig nu när det är jul och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0