Idag är det den mörkaste dagen på året.

Usch va dåligt jag sov inatt, drömde hela tiden! Jag drömde en sån där jobbig dröm där man har jätte brottom men allt går i slowmotion! Usch Jag känner mig fortfarande stressad, men inte så konstigt.. när vi beslutade oss för att gå upp så hittade Simon en "försvunnen" lapp i sina byxor med barnmorsketiden på. Vi tog förgivet att det var idag klockan 10 och vi vaknade klockan 10, kul. Vi stressade våra asses off och var på barnmorskemottagningen klockan kvart-20 över 10! Väl på plats får vi veta att den 22a är imorgon... Livet är inte lätt när man är nyvaken!

Idag ska vi köpa oss en Babybjörn bärsele som jag bestämt vill ha när barnet kommer. Känns som att det kommer underlätta mycket vid alla tillfällen då det blir jobbigt att släpa med sig vagnen! Efter det ska vi iaf till årsta och fortsätta med julklapparna, börjar bli lite drygt nu men idag är sista tillfället som vi har tid med dom!

En sån i svart blir det!


Kommentarer
Postat av: sophie

svar: på familjeliv.se :)

2009-12-21 @ 17:55:17
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0