Hej mitt vinterland

Idag kan man kalla det snö! De e så mysigt ute nu, vill bara ut ut ut. Men att bara gå ut för att gå ut har jag inte tid med! Jag och Simon har köpt två byråer som passar till vår tv-möbel nu. Vi har också köpt kuddar till soffan, gästkrok till badrummet och lite mer smått och gott...datastol...
Jag vet att jag sagt det förut, men tänker faktiskt ta kort på lägeheten snart så ni får se hur vi har det. På fredag har Simon "vår" inflyttningsfest. Det ska faktiskt bli kul och med "vår" menar jag att han har orkat engagerat sig mer än mig när det gäller att bjuda folk!
Idag blev vi klara med ALLA julklappar till våra 24-26 (?) nära och kära!! BEFRIELSE

Nu ska jag göra Simon sällskap medans han bygger ihop byråerna. Men innan det så ska jag ladda upp ett par mysiga bilder som legat och dammat ett tag i mobilen...



Observera vilken mysig halsduk jag fick av mormor,
en såndär som man kan dra över huvudet också som en luva

Mysiga underbara Gottsunda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0