"Fynda på mellandagsrean"

Tsss...den sög ju!

Blev faktiskt riktigt besviken i år och tyckte inte alls att det var mycket att hänga i julgranen... Snacka om att mellandagsrean var överskattad!

Jag var nere på stan klockan 10 på morgonen och kom precis hem! Under hela dagen har jag gjort två fynd... det säger ganska mycket tycker jag... resten köpte jag för ordinarie pris.


Mina fynd



En mysig puderrosa tröja från Bikbok (100kr) & en underbar mössa med matchande skor från H&M (40kr).

Annat jag kom hem med



Svart lång luvtröja och blommig långärmad topp från Gina + 2 st asfina kuddar från Chilli.

Kan lätt säga att jag dog lite för mössan, skorna och kuddarna!

Kommentarer
Postat av: emilie

när jag kom hem la jag mig på soffan och somnade, vaknade nyss :P

2009-12-26 @ 21:15:07
URL: http://emilieforever.blogg.se/
Postat av: emilie

det är inte så bra att sova på kvällen :P men nu är jag vaken iaf :)

2009-12-27 @ 11:20:30
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0