En helt vanlig torsdag

Idag ska det städas inför imorgon! Vi har handlat lite inför morgondagen...
Morgondagens mat blir hemmagjord kyckling-schnitzel med potatis och bea mMmmmMmm
Tror vi ska försöka hinna förbi min far och ordna lite nice music på skiva ikväll också. Sen förbi mormor och hämta lite vin... Vi har väl räknat och det kommer ungefär 15 pers.. Lagom enligt mig, skulle inte palla fler just nu! haha
Har humörsvägningar och är trött på allt och alla runt omkring mig, de skulle inte sluta bra helt enkelt.. Är en bitch ganska ofta nu för tiden och jag hatar de!

Igår trodde jag att jag förstörde min finstickade kofta, men icke! Simon räddade den precis..
Så dagens tips:

Har du fått stearin på dina kläder? Oroa dig inte! Fram med strykjärn, strykbräda och en tidning! (Skön jag e, låter som jag försöker sälja något! haha)
Täck strykbrädan med tidningar och vänd "stearinsidan" av plagget mot tidningen. Stryk sen på baksidan så smälter stearinget och sugs upp av tidningen! ASBRA

Kommentarer
Postat av: emilie

ehmmm.. kommer inte ihåg, nått från aftonbladet iaf :P

2009-12-17 @ 16:00:42
URL: http://emilieforever.blogg.se/
Postat av: Erika

Hittade in på din blogg. Känner inte dig eller så..



Varför är du en bitch?

2009-12-17 @ 17:02:55
Postat av: Therese

Låt mig säga att jag har ganska mycket hormoner för tillfället och att min kropp får utstå en hel del...

2009-12-17 @ 22:56:44
URL: http://tlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0