Lite bilder från gårdagen...

Istället för en snabbis så blev det en heldag med mamma igår. Vi hann ta en fika två ggr, höst-städa lillebrors grav och även gå in i ett flertal affärer. Hem kom jag med två söta lyktor som jag hängt upp i fönstret, precis vad jag letat efter!



Höstfint 

 
Resan till och från Norge gick över förväntan bra. Sibelle höll sig sysselsatt med "paddan" som Marie så fint kallar den, båda dit och hem. Begravningen vart väldigt fin. Det var en solig & vacker höstdag och man kunde inte hoppats på bättre under omständigheterna!



Det fick bli en himla förkortad version av den senaste veckan!
Har hänt både det ena och det andra egentligen; ännu en kusin har jag fått, en ansökan har skickats in från min sida, glada besked både från höger och vänster!..

Men nu ska det lagas mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0