Glad familj

 


   



Något hus blev det inte för vår del. Båda husen vi kollade på var under våra förväntningar, så vi lägger det där på hyllan tills nästa hus vi ser potential i dyker upp!
Omvärderingen hos mormor gick desto bättre! Lägenheten har stigit med minst 75K sedan inflyttningen i Juli.

Idag ska det firas att Simon blir 25. Eftersom vi inte bor så superstort så har vi abonnerat restaurangen under oss i några timmar istället. Sen får vi se vart kvällen bär av! Jag tror inte att det blir så mycket mer för mig och Sibelle, men för Simon och hans vänner kanske!..



En ansökan skickades in från min sida tidigare denna månad. Igår fick jag mail om att jag är antagen till test (SCARY) i slutet av November. Så jag ska försöka hitta någon passande bok att låna på biblioteket, måste läsa på lite och förbereda mig känner jag! Har blivit så himla rostig sen jag slutade skolan...


Avslutar det här inlägget med att skriva att vi i allmänhet är så jäkla GLADA åt allt här hemma. Livet har kommit ikapp oss igen! Underbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0