Inga glasögon här inte!

Det blev en tidig morgon på Akademiska sjukhuset idag! Men nu har vi äntligen kollat upp synen hos lilla Bellan, inga glasögon där inte! Skönt tycker vi.
Jag kan inte ens föreställa mig den tjejen med glasögon!
Sjukt duktig var hon under hela undersökningen. Hon fick fem bokmärken istället för ett av första doktorn, och ett klistermärke av den andra. Så hon var nöjd!


Vinterkräksjukan gick över till Simon, såklart. Idag trodde vi nog att den var påväg bort, det var därför vi båda åkte till ackis, men bussresan hem blev bara halvvägs. Sen fick vi hoppa av mitt ute i ingenstans för att Simon var tvungen att spy en fontänspya! Inte så värst trevligt... men välbehövligt.
Så nu har jag laddat upp med massa "braförmagen-grejer" i hopp om att bli av med skiten! Jag tänker inte tillåta mig själv att bli smittad heller! USCH vad jag är trött på det här eländet. Och uttråkad över att vara hemma så att jag inte bär med mig skiten till någon annan. USCH för vinterkräksjukan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0