En hel del sjukt

I samma veva som Bellan började friskna till och jag skulle tillbaka till jobbet blev jag as-sjuk. Dom senaste dagarna har jag alltså jobbat och varit sjuk på samma gång. Eloge till mig! (not)
Jag har ansträngt mig som ett djur hela helgen (därav dålig uppdatering bl.a...) för att orka allting. Men NU är vi i princip friska, både jag och Sibelle!
Simon kom lindrigt undan. Lite hosta bara...

Den nya soffan är STOR. Den kom hem till oss i fredags! U N D E R B A R 



Idag blev det årets första (!) semlor för oss här hemma. Och Bellans första någonsin för den delen...  Mumsigt!


Kommentarer
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

åh vilket litet charmtroll :) Semlor är ingen favorit för mig direkt, har aldrig förstått mig på mandelmassa , haha!



Jag har en tävling i bloggen där du kan vinna presentkort från Hejbaby.se



Det är väl inte helt fel med gratis kläder till Bellan? :) Sista dagen att tävla är i morgon, så passa på!



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html



Kram

2012-02-14 @ 18:24:28
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0