2 lediga dagar

Nu har jag varit ledig i två dagar och jag har fått en hel del gjort.

Jag har umgåts med Shirin och Emilie igår. Idag var vi till boländerna och beställde Scootern, som inte kommer förns vecka 36!!! ?
Så vi köpte oss en sulky från Carena (Carena buggy?) som får duga sålänge. En bra att ha-vagn helt enkelt. Sen köpte jag också en liten cykelhjälm och en cykel-barnstol till pluttan. Jag har varit sugen på att ta en cykeltur då och då, så nu är det faktisk dax att ordna så vi faktiskt kan göra det också!
Min cykel har stått och dammat i mormors cykelförråd i lite över två år snart... HAHA (Jag är ett skämt ibland)
Men i veckan ska dom göras kör-dugliga!

Ikväll kommer lilla Elias. Vi ska åka med honom och hälsa på faster och Anders. Kycklingsallad och sånt där
"ta-igen-snack" står på menyn. Det blir nog mysigt!


(Vi säljer vår City Cross nu. Om någon skulle vilja vara så god att köpa den tänkte jag? hehehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0