Sammanfattning

Gårdagen:
Jag fick ihop 1200kr för en massa skräp. Det blev inte alls mycket prylar kvar i slutet av dagen. 300 kr i presentkort på IKEA fick jag också och en massa gratis-bullar! IKEAs loppis var sjukt bra arrangerad, bästa loppisen jag stått och sålt på någonsin faktiskt...
När loppisen var slut skyndade jag mig som fan för att hinna till Holmlunds och köpa min jacka(!), både Shirin och Simon tyckte om den. Shirin funderar på att köpa en likadan till sig själv. haha

Idag:
Vaknade tidigt. Har ätit frukost, städat, ordnat Shirins CV (som hon lämnat in på ICA här i Gottsunda) och umgåtts med min bror och Linda (som också är här)
Det jag sysslar med nu är att försöka övertyga Shirin om att stanna en natt till samtidigt som jag dricker energidrycker. Vi får se vad hon väljer...


Snaaaart kommer kaaameraaaaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0