Nya möbler = Nytt vardagsrum

Lördag: Ronny & Linda, Laser game, pizza, wii
Söndag: Ronny & Linda, rejäl sovmorgon, IKEA, äta mat hos mormor, Christer & Marie, montera vardagsrums möbler hela natten

Så skulle jag kortfatta dom två senaste dagarna.
Det kanske inte ser så ut men full rulle har det varit heela dagarna! Igår köpte vi ju äntligen våra vardagsrums möbler som vi spanat in. Vi monterade till klockan 2 inatt, men riktigt klara är vi inte än...

Jag & Sibelle ska möta upp Sara på stan idag och hänga med henne ett bra tag. Tills Simon slutar jobba kanske... Ikväll när Simon kommer hem så ska iaf det som är kvar av monteringen ordnas! Vi har ringt in min far som backup. Mycket lättare att vara tre.

När allt är färdigt ska jag ta kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0