kaos

Det är fullständigt kaos här hemma. Simon hann inte så långt som vi trodde att han skulle hinna igår...
Han säger att kaoset kan städas upp inom 2 timmar, men jag tvivlar på det... Men vi får se...
Tänk er att någon skakat om lägenheten, precis som man skakar om julklapparna framför örat på julafton, då kan ni få en liten bild av hur det ser ut här hemma!


Bror Ronny och hans Linda kommer idag. Vi ska spela Lasergame imorgon. Det blir spännande, det har jag aldrig gjort förut faktiskt...
Det ända jag vet är att jag kommer vinna!

Jag antar att det blir film-mys eller liknande ikväll, om vi är färdiga med städningen vill säga. Men jag intalar mig själv att det går på ca 2 timmar, precis som Simon har gjort, och planerar efter det.


En bild på Sibelle, som brukar bada i diskhon, tagen för ett par veckor sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0