Mycket moget inlägg

Kul att jag ska festa imorgon och fick min fucking **** idag! JÄVLIGT KUL! För mig är alltid dag nummer fucking 2 värst. Jag kommer få leta toa en gång i timmen. KUL! kuk (Avreagerar mig och överdriver lite)


Vi kom nyss hem. Vi har varit och hälsat på min nyfödda lilla kusin, Nora, som förövrigt är gudomligt söt!
Jag pratade precis engelska med mormor i telefonen. Varför? Kul! Hennes engelska suger ju...
Iaf! Samtidigt som jag och mormor snackar, sitter min lillebror i soffan och pruttar i bakgrunden. Han gör det fortfarande dessutom. Det är ju inte direkt fräscht, men det är sant. Tyvärr...

Bloggning går väl ut på att berätta allt och lite till?



Nu ska jag krossa honom på nintendo 64 (antagligen Mario Cart!)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0