Fullspäckad dag

Shirin är fortfarande här. Hon stannar till imorgon.

Sibelle fick ett litet återfall idag, hon spydde upp all välling. Så jag antar att jag ska vänta ett bra tag med att ge henne gluten. Irriterar nog magen, men annars mår hon fint. Som tur är!
Vill verkligen inte hamna där igen, någonsin...


Idag har vi ätit Billys pannkakor till frukost, ingen hit direkt, men vi var tvungna att testa! Vi tog även en sväng förbi charken här på ica (visst säger man på? och visst stavas det charken? haha). "Vi valde att lyxa till det lite" med en hel del riktigt goda pålägg till frukosten också.

Annars har vi bara chillat bort hela dagen... 


Imorgon drar vi till Helping hand och hjälper till. Medans jag sorterar och rensar bland alla kläder ska jag försöka mig på att hitta lite mysiga härliga unika koftor åt mig själv.
Koftor måste ju vara det mysigaste plagget man kan ha höst och vinter!

Tanken är att vi stannar på Helping hand ca 2 timmar. Sen ska vi till stan...


Medans vi är ute och röjer ska Simon ge sig på att måla hallen, köket och Sibelles rum. Allt ska bli vitt!
Han får hjälp av sin far. Jag orkar knappt vänta tills jag äntligen (!) kan få upp gardiner, tavlor, hyllor och speglar på väggarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0