Födelsedagspresent-jakt

Idag drar vi till Gränby C eller stan, vi har inte bestäms oss än, i jakt på den perfekta födelsedagspresenten åt mormor som fyller år imorgon.


Idag har jag;
Dålig hårdag
Dålig sminkdag
Dålig kläddag

Skit irriterande! Jag är irriterad... Spenderade ungefär 1 timme framför spegeln med olika outfits och inget satt bra idag. Jag tvättade bort en helt färdig sminkning eftersom "den var ful" (trotts att det är samma vardagliga sminkning som alltid haha) och det hemska håret satte jag upp i en toffs... usch.

Självklart överdriver jag lite, Simon tycker att jag är löjlig och ser inte alls skillnad. Jag tror honom faktiskt. Men jag är ju inte direkt ensam om att ha dåliga dagar... Somliga har det ju varje dag. (haha)
Nejdå, men nu börjar humöret höjas och synen på mig själv klarna. Det här blir nog en bra dag trotts allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0