Jag är Barnvakt

Pappa (som skjutsade mig till fyrishov) var försenad. Vi var på plats närmare 12.
Antingen så hade alla bra leksaker redan tagit slut eller så sålde folk bara skit! Jag hittade EN sak som jag köpte, och det var en Nalle Puh "speldosa". Jag är helt såld när det kommer till speldosor. Dom är så vackra!
För er som har sett filmen Casper (Spöket Casper?) så ville jag ha ett rum som såg ut precis som hans när jag var liten! En massa gammeldagsa leksaker av trä osv. Det är exakt så jag vill att Sibelles rum ska se ut så småning om. Det ska finnas en massa leksaker som man kan leka med (inte leksaker som leker åt en!), speldosor osv... Så med andra ord är Caspers rum min inspiration när jag så småning om ska inreda Sibelles rum!

Jag skulle vilja samla ihop några Polly pocket till henne också! (Tills senare såklart!) Älskade dom skitmycket när jag var liten, hade bara tre stycken typ... Så kikar på blocket och så ibland om det dykt upp några, men har inte hittat hittills... Men jag har ju god tid på mig som tur är. Men Polly pocket är definitivt ett måste!



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0